Monday, February 11, 2008

Weekend

Heerlijk weekend achter de rug...

Vrijdagavond na het werk zijn we tapas gaan eten en vooral wijn gaan drinken bij Parea, een beetje een tegenvaller, maar het gezelschap (Bart & Sofie) en de conversatie (niet voor publicatie vatbaar) maakten veel goed. Nadien nog frietjes gaan eten bij Frjtz en wat cafeetjes gedaan, 't was precies een avondje uit in Belgie.

Zaterdag had ik een acute aanval van buikgriep. Ik zal jullie de verdere details besparen. Ik heb de dag doorgebracht in de zetel, in bed en op het toilet. :-(

Zondag zijn we met Bart & Sofie via Highway 1 naar Half Moon Bay gereden voor een brunch op een terrasje in het zonnetje. Zalig! Het was zeker 20 graden, en volgens Dave was het al te warm in de zon. Half Moon Bay is een schattig dorpje aan de kust, met veel antiek- en curiosawinkeltjes. ('t Is precies een dag om in verkleinwoordjes te beschrijven.) Natuurlijk heb ik weer een absoluut onnodig prul gekocht om in onze toekomstige tuin te zetten, ik kan dat nooit weerstaan. Ik denk dan altijd: Als ik binnen 50 jaar in onze tuin zit, zie ik dat staan en denk ik terug aan die zalige tijd van nu.




Daarna zijn we doorgereden naar Santa Clara waar we gingen pokeren met Sven & Veerle, en Tom & Roosje. We hebben hun dochters ineens uitgelegd hoe dat werkt (ze zijn nu 2 en 1 maand oud, dus dat leek ons een geschikte leeftijd). Zoals altijd als we met hen afspreken, zeer gezellig (en dit keer zelfs zonder schade aan ons tapijt!). ;-)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gisteravond had ik het ook jammer genoeg, de buikgriepervaring. Waarschijnlijk is er een virusje rond aan het gaan. De pokernamiddag gaan we zeker nog eens moeten overdoen... tegen dan kan ik beter bluffen ;-).

5:06 PM  
Blogger Sofie & Bart said...

Yep, het was een heel plezant weekend (op de gestolen/verloren portefeuille van Sofie na dan). Het gevolg is wel dat we de werkweek moe-er begonnen zijn dan dat we de vorige afgesloten hadden...

8:14 PM  

Post a Comment

<< Home