Tuesday, January 29, 2008

Weer Praatje

Elke blogger uit Californie heeft er al minstens een post over geschreven, dus ik kan niet langer achterblijven, hier volgt een weerpraatje vanuit San Francisco. ;-)

We leven hier al bijna anderhalve week in shock omdat het veel regent bij ongelooflijk lage temperaturen. Ik ben vrijdag na het werk thuis gekomen en ik was nat tot op mijn vel ondanks het feit dat ik een paraplu bij had, en een regenjas met kap, fleece cardigan, trui, shirt en topje droeg. Het geld in mijn portefeuille in mijn handtas was zelfs nat! De hele stad lag bezaaid met kapotgewaaide paraplu's, heel treurig (ik vind dat altijd een aandoenlijk zicht, zo'n kapotgewaaide paraplu). En koud, ongelooflijk, temperaturen tussen 11 en 15 graden (ik weet het, da's niks vergeleken met Belgie, maar voor ons is dat ijskoud). Ik ben vrijdag een kwartier onder een hete douche gaan staan om een beetje te bekomen. Het verkeer in de stad zat ook muurvast, da's altijd als er hier een druppel regen valt, dus onze delivery pizza heeft er 45 minuten over gedaan om tot hier te geraken terwijl die normaal gezien op 20 minuten hier is (en die arme delivery man was doornat, we hebben hem maar een goede 'tip' gegeven).

Tijdens het weekend heeft het niet constant geregend en maandag was zelfs een mooie dag (we hebben de zon gezien). Maar vandaag was het weer bij het oude, regen regen regen. En dat zou zo blijven voor de rest van de week, al voorspellen ze vanaf zondag beterschap. Fingers crossed!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home