Monday, January 21, 2008

MLK-Day

Vandaag is het Martin Luther King Day in de Verenigde Staten, een van die halve feestdagen (een ander voorbeeld is President's Day binnen enkele weken). Scholen, banken en overheidsinstellingen zijn gesloten, maar voor de meeste bedrijven en werknemers is het 'business as usual'.

Voor mij helaas ook, al had ik graag nog een extra dagje weekend gehad. Om 6.30 uur liep de wekker al af en ben ik naar beneden gesloft om een halfuurtje op de loopband te staan (heerlijk rustig in de gym, blijkbaar hadden veel mensen een dagje vrij, want normaal gezien is het daar om 6.35 uur vreselijk druk), daarna snel douchen en het huis uit zodat ik in de regen (!!!, het regent hier en het is vreselijk koud, slechts 11 graden celsius) op de tram kon wachten. 't Was wel lekker rustig bij Starbucks, toch een voordeel van die halve feestdag. En op het werk was het hectisch, zo heb ik het graag, anders zit ik me de hele dag af te vragen waarom ik opgestaan ben. ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home