Monday, January 07, 2008

Thuis

Gisterenavond om 10.30 uur openden we de voordeur van ons appartementje in San Francisco, home at last! Met 3 uur vertraging: 2 opgelopen in Washington DC omdat de vlucht gedelayed werd (langs de ene kant was dat een geluk, want zo haalden we die vlucht nog wel terwijl we die anders gemist zouden hebben), en eentje opgelopen in SF omdat de bagage nergens te vinden was. Gezellig. De luchthaven in SF was trouwens een grote chaos, ze zijn blijkbaar nog niet bekomen van de storm die er vorige vrijdag over getrokken is (ons zwembad trouwens ook niet, dat is precies een slagveld, veel takken en zand erin).

En wie zat er vanochtend om 4.30 uur al klaarwakker in de zetel? Ja hoor, ikke. Ik denk dus dat ik een jetlagje heb opgelopen, hopelijk gaat die snel weer over.

4 Comments:

Blogger Unknown said...

wij waren thuis om 1u30, niet veel later dus dan jullie. San francisco soep indeed: overal bagage, gelukkig ook die van ons ergens in een hoekje. Vlot geslapen tot de wekker van 6u... Maar we waren dan ook echt uitgeput!

12:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Als je toch wakker bent om 4u 's nachts kun je misschien Nina haar nachtvoeding komen geven ;-)

4:13 PM  
Blogger Sofie & Bart said...

Als je om 4u wakker bent, dan kan je live naar het vrt journaal kijken op www.deredactie.be ;-)

5:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dag Marijke,

ik ben in september een maand met 3 vrienden naar de States geweest. We zijn toen ook 4 dagen in SF gebleven. Ik ben volledig gegrepen door die stad. En ondertussen heb ik met veel interesse stukjes op je blog gelezen. Je kunt alles zo zalig beschrijven, zelfs de minder leuke dingen. Het moet fantastisch zijn om een langere periode naar daar te kunnen trekken. Ik vroeg me af hoe jullie dat aangepakt hebben met werk e.d. Hetgeen ik overal hoor is dat het heel moeilijk is om een work permit te krijgen voor de VS. Kan hierover iemand tips geven? Mailen kan naar: katrien_verbouw@hotmail.com

7:07 AM  

Post a Comment

<< Home