Wednesday, January 02, 2008

Onze Beste Wensen

Ik ben hier weer hopeloos te laat mee, maar dat wil niet zeggen dat onze beste wensen voor het nieuwe jaar minder gemeend zijn. Het wil gewoon zeggen dat wij het hier nog steeds uitstekend naar onze zin hebben, en er dus geen tijd overblijft om te bloggen. Aan iedereen: een uitstekend 2008, dat het een fantastisch jaar mag worden, vol liefde & geluk, in goede gezondheid!

2008 wordt voor ons (waarschijnlijk) het laatste jaar in San Francisco, dus wij gaan een druk jaar tegemoet: nog zoveel te zien en doen in Amerika (we gaan nog wat reisjes maken zodat ik daarover kan bloggen want mijn alledaagse leven is natuurlijk saai geworden nu ik full-time werk), bezoek ontvangen bij ons (en van die mensen ook SF-aanhangers maken), genieten van het wonen in die heerlijke stad (heb nu al heimwee, dat belooft voor als we terug in Belgie wonen), en ondertussen toch stilletjesaan terug richting Belgie beginnen kijken. 2008 wordt leuk! :-)

9 Comments:

Blogger Annelica said...

Gelukkig nieuwjaar!!!

10:40 AM  
Blogger Ellen said...

Dat belooft wat voor 2008, veel succes !!

11:16 AM  
Blogger Kristel Holsbeek said...

Een gelukkig nieuwjaar!!!!

11:57 AM  
Blogger kristine@BackinBelgium said...

Beste wensen voor 2008 Marijke.
Ook voor ons is 2008 het laatste jaar hier in LA. Wij vertrekken terug Belgenland midden juli.
Met gemengde gevoelens... want langs de ene kant liggen je roots in België, langs de andere kant zijn er hier mensen die ik énorm ga missen. Maar laat dat dan een reden zijn om terug te keren op regelmatige tijdstippen!
Enjoy in the meantime... dat gaan wij ook doen!

8:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Een gelukkig nieuwjaar voor jou en Dave! Ik ben blij dat ik San Francisco in 2007 beter heb leren kennen door jou. Wij willen uiteraard niet dat het jullie laatste jaar hier is ;-). Maar geniet inderdaad maar van 2008 en de vele reisjes!

11:21 PM  
Blogger Sofie & Bart said...

Helaba! Beste wensen ook van ons! Groetjes en tot binnenkort.

12:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ook van Tom en mij de beste wensen voor het nieuwe jaar!!
Wanneer komen jullie terug 'thuis'? Voorlopig maakt de baby nog geen aanstalte om het daglicht te komen aanschouwen dus misschien wacht hij/zij op jullie ;-)

10:56 PM  
Blogger marijke said...

@ Veerle: D'er valt nog veel te ontdekken in SF, we zullen dit jaar nog wel wat op stap gaan.
@ Roosje: We zijn zondag terug in het land, dus als je graag bezoek wil krijgen, zal je het nog tot dan moeten volhouden.

9:39 AM  
Blogger Katrien said...

Best wensen voor 2008 !

6:08 PM  

Post a Comment

<< Home