Tuesday, December 04, 2007

Een Verdacht Geluid...

Vannacht werd ik rond 5 uur wakker van een verdacht geluid, een geluid dat ik niet onmiddellijk kon thuisbrengen. Stilletjes opgestaan, door het grote raam in de living naar buiten gekeken, en ja hoor, het regende! Het goot zelfs, zo hard heb ik het in geen maanden weten regenen (waarschijnlijk omdat het de afgelopen maanden ook helemaal niet geregend heeft). Gelukkig was het om 6.40 uur bijna terug droog. Groot voordeel van die fikse regenbui: Mijn commute vanmorgen verliep geur-loos, of beter gezegd 'stank-loos'. ;-) Dank u voor de regen!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Beste Marijke,
ik ben een fervent leester van de blog van Hilde (Belgische en ook wonende in de US). Haar website bevat ook een link naar jouw site en zo ben ik bij jou terecht gekomen. Nu zit het zo. Ik ben op zoek naar iemand die met de feestdagen naar Belgiƫ komt. Ik ben een e-bay'ster met 241 positieve feedback. Momenteel met de dollar/euro verhouding zijn Amerikaanse spulletjes goedkoop op e-Bay. De verzendingskosten daarentegen, pff! Zou jij eventueel bereid zijn om spulletjes mee te nemen in jouw valies? Hilde gaat pas met de zomer naar Belgiƫ. Je kan me contacteren op mijn hotmailadres: lieven_eve@hotmail.com.
vriendelijke groetjes
Eve, een 32j huisvrouw met 1 zoontje van 3,5j en woonachtig te Meulebeke.

5:01 AM  

Post a Comment

<< Home