Monday, December 03, 2007

Busy Weekend

In plaats van heerlijk thuis te relaxen met een venti non-fat raspberry white mocha zoals eigenlijk zou moeten met de opkomende verkoudheid die ik aan het begin van het weekend had, zijn we afgelopen weekend bijna niet thuis geweest.

Zaterdag begon met een busrit richting Fillmore Street, waar we een heerlijk ontbijt gegeten hebben bij La Boulange (de brioche french toast was zalig!), gevolgd door een wandeltochtje langs de vele winkeltjes. Daarna een busrit terug naar Union Square waar ik alle 'little black dresses' bij zowel Banana Republic als Macy's aangetrokken heb, maar er uiteindelijk toch geen gekocht heb (ocharme Dave). Om 5 uur werden we dan bij Bart en Sofie verwacht voor een pokeravondje, en nu zijn ook Tom en Roosje verslaafd aan het spelletje (al vindt Tom het zeer moeilijk te begrijpen hoe wij, vooral de vrouwen dan, poker spelen). Om 2 uur lagen we in ons bed.

Zondag heb ik dan voor de eerste keer in jaren nog eens goed uitgeslapen, pas om 10.45 uur werd ik wakker. Anderhalf uur later stonden Bart en Sofie hier al voor de deur om samen op kraambezoek te gaan bij Veerle & Sven, die zaterdag de trotse ouders geworden zijn van Nina. Nog eens drie kwartier later konden we met eigen ogen zien dat het een schattig boeleke is, en een mooi, en een braaf,... Het perfecte kindje! Daarna terug richting stad waar mijn zoektocht naar laarzen verderging, maar helaas, het enige paar dat ik mooi vond, kostte 986 dollar (oftewel mijn volledige paycheck), dus die heb ik maar laten staan. Vervolgens hadden we met Joerg en Annelies afgesproken, hebben we effe in een heel leuk cafeetje gezeten en zijn we gaan eten in Suppenkuche (een Duits restaurant).

En dan, om 9 uur zondagavond lag ik eindelijk in mijn zetel, volledig uitgeteld, en met een stevige verkoudheid (keelpijn, oorpijn, lopende neus, tranende ogen). Maar het was het waard, nu heb ik de hele werkweek om te bekomen, en dan kunnen we er volgend weekend weer tegenaan. ;-)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

We zijn heel blij dat jullie speciaal voor Nina helemaal van SF op bezoek gekomen zijn! Volgende keer ben ik waarschijnlijk wat wakkerder als ik jullie zie ;-) of tenminste dat hoop ik toch. Greetz, Veerle.

6:40 PM  

Post a Comment

<< Home