Wednesday, November 14, 2007

Herfst-Blues (2)

Bedankt voor de insinuatie, Veerle, maar ik ben echt niet zwanger. Ik heb al honderd keer gezegd dat ik geen kleine Amerikaan op de wereld zal zetten, en daar blijf ik bij. ;-)

Al denkt die Amerikaanse database er nog steeds anders over, want ik blijf maar baby- en zwangerschapsgerelateerde post aankrijgen. Reclame voor kinderwagens, speelgoed, flesjes,... Afgelopen weekend heb ik een pamper aangekregen (per aangetekende post dan nog wel), en vandaag stak er weer eentje in de bus samen met kortingsbonnen voor allerhande baby-benodigdheden (Roosje, Veerle heeft de vorige set gekregen, dus deze is voor jou). Gelukkig stak er een briefje bij met de mededeling dat "the wait is almost over", dus ik veronderstel dat mijn ingebeelde zwangerschap binnenkort bekroond wordt met een ingebeelde baby. Joepie! ;-)

5 Comments:

Blogger Petra said...

Iemand heeft jou vast voor de grap ergens ingeschreven, want zomaar komen die mensen er niet op om je die dingen te sturen ;). En ik kan je verzekeren, dat Amerikaantjes heel leuke kinderen kunnen zijn, ik heb er drie ;).

5:19 PM  
Blogger Annemiek said...

Ik had dezelfde gedachte als Veerle :) Net als Petra heb ik ook 3 Amerikaantjes, heel leuk hoor :)

6:44 PM  
Blogger marijke said...

Ik heb geen probleem met Amerikaantjes van iemand anders, maar zelf ben ik er nog niet aan toe. ;-)

9:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dju, ik ben nochtans anders goed in het voorspellen van wie zwanger zou kunnen zijn (maar ik had al een vermoeden dat het dat niet was hoor ;-)).

6:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Grappig, jij bent niet zwanger en krijgt staaltjes en pampers per post en ik, met mijn zwanger buikje, vind enkel junk in de brievenbus. Bedankt om 'tussenpersoon' te spelen ;-)

11:48 AM  

Post a Comment

<< Home