Thursday, November 08, 2007

Holiday Season

Het "Holiday Season" is vandaag officieel gestart met de terugkeer van de rode (ipv de standaard witte) cup bij Starbucks. Mijn 'venti non-fat with whipped cream latte' zag er vanmorgen dan ook extra feestelijk uit. O ja, ik heb al terug een 'venti' (da's iets meer dan een halve liter) koffie nodig 's ochtends, het leven als werkende mens eist zijn tol. ;-) Ook de winter-koffie's staan bij Starbucks weer op het menu: eggnog latte, peppermint mocha en gingerbread latte. De namen alleen al maken me misselijk, maar ik ben toch vast van plan er deze winter eens eentje te proberen (de 'pumpkin spice latte' voor Halloween heb ik gemist, ik dacht eraan de dag na Halloween en toen waren ze al niet meer te krijgen). Ik denk dat ik eens een 'raspberry mocha' ga proberen, een warme chocolademelk met een frambozensmaakje, da's een combinatie van twee van mijn favoriete smaken, met nog een extra toef slagroom bovenop, dat kan gewoon niet slecht zijn. Maar ik zal dat eens tijdens het weekend moeten proberen want het klinkt gigantisch zwaar op de maag liggend, dus daarna moet ik waarschijnlijk de rest van de dag in de zetel doorbrengen...

3 Comments:

Blogger Kristel Holsbeek said...

Oh die Starbucks koffie toch...hmm zo heerlijk...maar omdat ALS we eens in LA zijn, we de kinderen bij ons hebben, durf ik bijna nooit eens iets anders proberen. Uit schrik om ziek te zijn...dus hou me op de hoogte. Als ik het lees en zie loopt het water al in de mond...geen zin om er eentje op te sturen naar Tahiti?;-))

9:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dag Marijke,
Je kent me niet, mijn naam is An.
Al surfend ben ik op jouw blog terechtgekomen. Ik heb zelf ook een tijdje in SF gewoond en zou het leuk vinden een aantal ervaringen met je te delen.
Zou je mij willen mailen op lunalanu@hotmail.com?
Groetjes!

2:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ik heb allebei de varianten gedronken de mocha en de mocha frappuccino en ze zijn allebei even yummie!!!!!!
(En dan zo heerlijk hypocriet de light bestellen LOL)
Sarah

9:49 AM  

Post a Comment

<< Home