Wednesday, November 07, 2007

SF Verkiezingen

Gisteren waren het verkiezingen in San Francisco (de burgemeester wordt hier rechtstreeks verkozen), maar niemand lag daar echt van wakker aangezien al van tevoren vaststond dat Gavin Newsom (onze huidige 'hottie' burgemeester) zou winnen. Zijn politieke tegenstanders zetten wel een grote mond op bij elke beslissing die hij neemt maar als het eropaan komt, zijn ze te laf om zichzelf kandidaat te stellen voor het burgemeesterschap omdat ze weten dat Newsom erg populair is. Ondanks (of misschien net dankzij) een sex- en alcohol-schandaal eerder dit jaar (niet gecombineerd) blijft Newsom dus nog eens vier jaar baas in de stad. Enkele van zijn tegenkandidaten: een kip (blijkbaar een professionele showman), een dakloze taxi-chauffeur, een eigenaar van een sexclub,... Ja, ja, politiek is hier net zo'n groot circus als in Belgie. ;-)

Nog een fotootje van onze tandpasta-reclame-smile-burgemeester tijdens zijn overwinningsfeestje gisterenavond. Merk vooral de blondine naast hem op: zijn huidige vriendin, een zoveelste-rangs-actrice, bekender voor haar relatie met Gavin dan voor haar acteertalenten.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Hallo Marijke,

Ik kwam je website tegen en zonder je te kennen schrijf ik toch even een berichtje. Ik ben namelijk mijn huwelijksreis aan het regelen en ik weet alleen nog dat die begint op 3 april met 3 dagen (2 nachten) San Francisco. Aangezien jij er nu woont, heb je misschien wel tips voor een hotelletje / appartementje, leuke plekken in de buurt (vertrek is op 16 april v.a. LA) of iets anders!

Ik ben benieuwd of je me kunt helpen, bedankt alvast!

Gr. Mark

7:31 AM  
Blogger marijke said...

Mark?! Kan jij effe een emailadres doorgeven aub zodat ik wat tips kan opsturen?

9:50 PM  
Blogger Unknown said...

Ha Marijke,

Mijn adres is mli@oce.nl, dus tips zijn van harte welkom!
Ben benieuwd, bedankt alvast!

Groetjes,
Mark

8:05 AM  

Post a Comment

<< Home