Monday, November 05, 2007

The Oracle of Starbucks

Effe snel een postje voor ik naar het werk vertrek... Ga zeker eens op deze website kijken: The Oracle of Starbucks. Aan de hand van je Starbucks-bestelling wordt een zeer accurate omschrijving van je persoonlijkheid gegeven. Ik ben blijkbaar "high-maintenance": 'You pride yourself on being assertive and direct; everyone else thinks you're bossy and arrogant.' Grappig om de saaie uurtjes op het werk door te komen (dat belooft, ik ben nog niet begonnen en ik zit al manieren te bedenken om de saaie uren door te komen). ;-)

5 Comments:

Blogger Marie-Anne said...

Vorige week zag ik aan de school van mijn kindjes een auto staan met een bumpersticker, met deze tekst: "Friends don't let friends drink starbucks" ;-)

Marie-Anne

12:10 PM  
Blogger Petra said...

Hier nog een high maintenance, ha ha! Volgens mij ben je dat gewoon, als je meer dan het drankje op het menu bestelt. Wat is jouw drankje trouwens? Het mijne is tall non fat double shot sugar free caramel latte ;).

2:50 PM  
Blogger marijke said...

Ik bestel altijd iets simpels: grande non fat latte with whipped cream. En dat maakt mij high maintenance! ;-)

7:56 PM  
Blogger Annelica said...

Ouch. Mijn 'tall low-fat latte' maakt mij 'Lame - You're a simple person with modest tastes and a reasonable lifestyle'. Als ik mijn favoriete Lemon pound cake erbij bestel ben ik dan weer 'High maintenance'. Best grappig.

2:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Personality type: Clueless

You don't go to Starbucks much; when you do you just tag along with other people since you have nothing better to do. You would like to order a Tazo Chai Crème but don't know how to pronounce it. Most people who drink tall mocha rasperry frappuccino are strippers.

Echt niet! Was wel gieren

Sarah

9:45 AM  

Post a Comment

<< Home