Friday, October 26, 2007

Rondwandelen in SF

Wow, die moderne technologie is amazing! Via het AllesAmerika forum kwam ik terecht op MapJack. Op deze website kan je "virtueel rondwandelen" in San Francisco.

Leuk om een vakantie voor te bereiden, maar ook leuk als je geinteresseerd zou zijn in ons dagelijks SF-leven: Als je "501 delancey street" ingeeft, zie je ons appartement (het rode gebouw, het kan zijn dat je een beetje moet draaien voor je het gebouw ziet). Als je van daaruit wat rondwandelt, kom je gegarandeerd langs plaatsen waar Dave en ik geregeld komen. Wandel eens via Embarcadero naar het ball park (dan begrijp je waarom ik dat zondagochtend regelmatig doe), wandel richting South Park (en heb spijt dat je niet hier bent om mee op een terrasje te genieten van een quiche bij The Butler and The Chef),...

Of wandel gewoon wat rond in deze mooie stad, iets wat ik zeker nog zal doen als we terug in Belgie wonen om nog wat na te genieten van onze tijd hier...

3 Comments:

Blogger Annelica said...

Wow dat is leuk!! Jammer dat dat nog niet voor Seattle bestaat, zou echt leuk zijn daar nog eens rond te kunnen wandelen!

2:36 AM  
Blogger Annelies said...

Marijke,

Ik verhuis mid-November naar san Francisco en ga a-l-l-e artikeltjes van jou en Dave lezen! Misschien zien we elkaar daar wel eens? Lijkt me leuk om af en toe eens Vlaams zonder accent te kunnen praten!

Annelies

6:45 AM  
Blogger marijke said...

@ annelies: je mag me altijd een mailtje sturen op marijke db at yahoo puntje com (maar dan 'normaal geschreven)

7:27 AM  

Post a Comment

<< Home