Thursday, October 18, 2007

Geduld

Vanmorgen stond ik bij de 'orthopedic surgeon' (die als twee druppels water op Steve Stevaert geleek) en die heeft me eindelijk een goede uitleg gegeven ivm mijn linkervoet (en dat zonder te 'googelen'). Het komt erop neer dat alles (mijn 'fracture' - dat stukje bot dat is losgekomen van mijn hielbeen - en de 'ligaments') vanzelf zouden moeten genezen, maar dat daar tijd voor nodig is. Blijkbaar zou het hele genezingsproces nog enkele maanden kunnen aanslepen (ik ga proberen van daar niet aan te denken), maar mag ik ondertussen wel wat (proberen te) zwemmen en fietsen om de voet soepel te houden. Gelukkig maar. Lopen mag dan weer niet omdat dat teveel druk (lees: gewicht) op de voet zet. Heel grappig ook dat die de breuk in mijn voet vond door de temperatuurverschillen: mijn voeten zijn altijd ijskoud, maar de plek van de breuk is nu heel warm omdat daar veel bloed zit (wat ineens ook de zwelling verklaart).

En om het goede nieuws te vieren, ben ik dan gaan shoppen bij Nordstrom Rack (de outlet winkel van Nordstrom). Twee jeansbroeken, een blouse en een paraplu later, voelde ik me weeral veel beter. ;-)

1 Comments:

Blogger Kristel Holsbeek said...

ik ben blij dat je nu uiteindelijk weet hoe en wat.
volgende keer weet je direct waar naar toe te gaan;-)

10:52 PM  

Post a Comment

<< Home