Tuesday, October 09, 2007

Terug Met Ons Tweetjes

Katrine en Fred zijn vanochtend heel vroeg vertrokken (de wekker liep af om 5.45 uur), en dus zijn Dave en ik terug alleen met ons tweetjes na enkele weken bezoek uit Belgie: Katrine en Fred voor enkele dagen, gevolgd door mijn broer en Bart voor een week, weer gevolgd door Katrine en Fred voor enkele dagen. Het was druk, maar ontzettend leuk.

Het honeymoonend koppel (Katrine en Fred dus) heeft blijkbaar erg genoten van de vakantie, en ze hebben spannende dingen beleefd (o.a. een ontmoeting met een beer in Yosemite!!!). Ze waren al plannen aan het maken om nog eens terug te komen!

Mijn jongste broertje (Joost) en Bart hebben ook een leuke vakantie gehad, en die hebben echt genoten van de faciliteiten hier ter plaatse: dobberen in het zwembad, stomen in de jacuzzi, een luxe-vakantie. ;-)

En wij blijven nu achter met ons tweetjes, een berg Belgische chocolade (okay, het was een berg, nu is het nog maar een bergje) en een stapel Belgische tijdschriften (ah, mijn Humo's)...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey Marijke, inderdaad, de honeymooners zitten al terug in België... met jetlag, maar gelukkig ook een pak mooie herinneringen !

btw: Hilde VG ? Ik ben het inderdaad ! Ik hoorde idd dat gij dezer dagen in LA vertoeft. De kempen zendt (of zenden) haar (hun) dochters uit... het ga je goed !

4:38 AM  
Blogger moeke said...

Hallo Marijke,jou knappe blogs lees ik altijd met veel plezier! Onze vlucht is geboekt voor 5 dec.naar San Antonio tx. Marie-Anne ,onze dochter woont er sinds nov 2005 samen met haar man Hugo en zoontjes Jarne en Tibe.De stapel Humo's liggen ook al klaar samen met speculaas,chocolade ,peperkoek etc.
(jarneandtibe.blogspot.com)
Groetjes uit Hasselt
Magda Reulens -Put

7:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, en ik blijf zelf ook zitten met heerlijke bananenchocolade. Waarvoor many thanx aan de brother & friend!!

2:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Marijke,

Ik vind het echt super leuk om je blogs te lezen. Mijn vriend en ik gaan volgend jaar ook voor 5 jaar naar San Francisco.Mijn vriend werkt bij Philips en krijgt voo 5 jaar een local contract in SF. We zijn nu in Nederland allerlei dingen aan het afsluiten en afronden... Het enige waar we nog over twijfelen is het feit of we nu ons huis in nederland gaan verkopen of toch maar gaan verhuren. Hier zijn we nog steeds niet uit!! Voor de rest laten we maar alles op ons af komen. Heb je nog tips voor ons???

Groetjes,
Jeannôt
(Landgraaf Limburg)

8:44 AM  

Post a Comment

<< Home