Thursday, October 04, 2007

Nog Steeds Au!

Maandag ben ik heel braafjes op de zetel blijven zitten met mijn voetje omhoog (en wat pijnstillers in mijn systeem), dinsdag was ik iets minder braaf en heb ik 's avonds staan koken (voor ons bezoek, ik kan die toch moeilijk alle dagen zelf laten koken), en woensdag was ik terug bij af (ik moet dus leren van het rustigaan te doen). ;-)

De voet doet nu minder pijn (lees: de pijn is te houden tijdens de dag, maar 's avonds voor het slapengaan, moet ik toch nog een ibuprofennetje hebben), maar heeft een zeer interessante groen-blauwe kleur gekregen. En omdat ik al zo lang stil lig, krijg ik nu ook spier-spasmen in mijn linkerbeen (niet echt aangenaam).

Ondertussen heb ik naar zowat alle nieuwe tv-series gekeken (maar d'er zit niet veel soeps tussen, ik ben ook helemaal geen tv-kijker), heb een super boek uitgelezen (van Jonathan Safran Foer), en heb iedereen hier in het appartement gek gemaakt met mijn gezaag. O ja, gelukkig hadden onze gasten veel chocolade bij, dat verzacht de pijn enigszins. ;-)

Vandaag staat er iets wereldschokkends op het programma: ik ga proberen een douche te nemen! En dat zal zowat het spannendste zijn dat er vandaag voor mij te beleven valt. :-( Iedereen die zich geroepen voelt om mijn miserie en verveling te verhelpen, mag steeds mailtjes sturen naar marijke db at yahoo puntje com (zonder de spaties). Alle afleiding is welkom (maar liefst geen filmpjes doorsturen, daar ben ik niet zo'n fan van). Mijn huisgenoten zullen jullie dankbaar zijn. ;-)

5 Comments:

Blogger Petra said...

Heb je een foto van je voet laten maken? Toen Katja zoiets had bleek het gebroken te zijn, al kon ze haar tenen wel gewoon bewegen en er ook wel een beetje op staan. Als het zoveel pijn doet zou ik er wel even naar laten kijken! Sterkte!!

1:22 PM  
Blogger @nn said...

Waarom heb je schrik van het Amerikaanse zorgsystheem, werken hier prima hoor, het moet toch eens de eerste keer zijn. Succes.

1:29 PM  
Blogger Annemiek said...

Als het even gaat doe dan ook wat oefeningen door de kuitspieren aan te trekken zodat je geen bloedstolstels krijgt. Als het pijn blijft doen, toch maar een rontgen foto laten maken.
Ik kan je toch niet helpen om de verveling te verdrijven met die verplichte rust :)

6:58 PM  
Blogger Sofie & Bart said...

ipv de braziliaan, komen we wel een keer cocktails mixen! Ik ga min ook een poker set aanschaffen, dus dan kunnen we is een avondje pokeren. Veel beterschap!

7:50 PM  
Blogger Kristel Holsbeek said...

Ben een beetje bijgelezen;-) Verzorg je maar goed en ik denk niet dat je zo moet terugschrikken van het Amerikaanse zorgsysteem hoor...Veel sterkte

10:53 PM  

Post a Comment

<< Home