Tuesday, September 18, 2007

Rotten Neighbors

In juli schreef ik een stukje over een website waarop je kan zien of er "sexual offenders" in jouw buurt wonen, deze week heb ik een leukere site gevonden: www.rottenneighbor.com

Op deze website kan je commentaar geven op jouw buren (of jouw buurt in het algemeen), en zo andere mensen waarschuwen die erover denken naar die buurt te verhuizen. Echt wel leuk gevonden.

Voorlopig staat er nog niet zoveel commentaar op voor San Francisco, maar da's waarschijnlijk omdat wij allemaal heel lieve mensen zijn en er dus niemand iets slechts over ons te zeggen heeft. ;-)

1 Comments:

Blogger Sofie & Bart said...

Inderdaad een cool concept. Ik zat er ook al een tijdje mee in mijn hoofd om zoiets op te zetten. Niet alleen voor de buren, maar ook voor de landlords: want ook zij kunnen een pain in the neck zijn.

Maar ik denk wel dat zo'n site nooit echt gaat kunnen succes hebben zoals Yelp. Voor een restaurant kan je honderden reviewers hebben, maar voor een buur heb je er meestal maar enkelen, laat staan dat die dan nog de website kennen.

Ik zou in elk geval het restaurant beneden als een slechte buur kunnen ingeven :(

12:15 AM  

Post a Comment

<< Home