Wednesday, September 12, 2007

New York City (restje)

Ik beloof dat dit de laatste post is die ik aan onze trip naar New York zal wijden, vanaf morgen zal ik terug proberen te focussen op San Francisco. ;-) Ik heb nog wat losse eindjes, gedachten en foto's die ik even wou delen...

- Mijn echtgenoot is de enige die op de Brooklyn Bridge de info-bordjes leest.


- Ik was geobsedeerd door de brandladders aan gebouwen, door lantaarnpalen in parken, en door de watertanks op de daken.


- Reclame voor Belgisch bier. 10 dollar voor een pintje, ze zouden het in Belgie eens moeten proberen. ;-)


- Romantisch he, een koets-tochtje in Central Park! Gezellig samen met paard en kar in een gigantische file. ;-)

2 Comments:

Blogger Kevin said...

Merci voor je verhaal en foto's over NY!

6:11 AM  
Blogger Annemiek said...

Een leuk verslag!

10:24 AM  

Post a Comment

<< Home