Sunday, September 02, 2007

MoMA

Alle schilderijen die ik ooit tijdens de lessen "esthetica" en aanverwanten bekeken en besproken heb, zijn terug te vinden in het MoMA in New York! "Les Demoiselles d'Avignon" van Pablo Picasso, "La Danse" van Henri Matisse, "The Starry Night" van Vincent Van Gogh, "The False Mirror" van Rene Magritte, "Broadway Boogie Woogie" van Piet Mondriaan,... en vele anderen. Het was net een wandeling door mijn oude schoolboeken. ;-) Ongelooflijk (en indrukwekkend)! En helemaal ongelooflijk is het feit dat je foto's mag maken van de schilderijen (zonder flash weliswaar). Dit museum is verplichte kost als je in New York bent.



2 Comments:

Blogger saskia said...

Staat helemaal bovenaan mijn lijstje van todo spullen in New York

8:03 AM  
Blogger Annelica said...

Dit museum hebben wij ook gedaan tijdens onze trip - ik vond het echt bizar dat je zomaar foto's kon nemen. Klopt niet helemaal vond ik.

12:36 AM  

Post a Comment

<< Home