Wednesday, September 26, 2007

Foutje

D'er is hier in Amerika een foutje gebeurd en mijn gegevens zijn in een verkeerde database terechtgekomen. In plaats van aanbiedingen voor credit cards, krijg ik nu post aan i.v.m. zwangerschap en baby's. Mijn gynaecoloog wil mij perse terug aan de pil krijgen (die man wil echt niet dat ik mij voortplant!), maar de grote bedrijven willen perse dat ik kinderen krijg. ;-)

Gisteren kreeg ik een kaartje aan waarmee ik gratis pampers kan afhalen (altijd handig als je geen kinderen hebt, en op een appartementje van 55 vierkante meter woont), vandaag zaten er twee kaartjes in de brievenbus: eentje met informatie over de plaatsen waar ik een 4D ultrasound kan laten maken van mijn (onbestaande) baby (dat ziet er ongelooflijk vies uit, maar je krijgt wel gratis een 'rescan' als de baby de eerste keer niet meewerkt) en eentje met de redenen waarom ik bloed uit de navelstreng moet laten bewaren (blijkbaar om mijn andere onbestaande kinderen te redden in geval van erge ziektes).

Ik kan bijna niet wachten tot morgen. Wie weet wat voor verrassingen zitten er weer in de brievenbus. ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home