Thursday, October 11, 2007

Bezigheidstherapie

Ondertussen zit ik al anderhalve week aan mijn zetel gekluisterd, en dat begint stilletjesaan op mijn systeem (en vooral op dat van Dave) te werken. ;-) Hoe houdt een mens zich bezig?

Ik lees heel veel. Mijn broer had een stapel nederlandstalige lectuur bij (Humo's, Libelle's,...) en die worden nu in sneltempo verslonden. Enkele weken geleden had ik van Bart en Sofie ook een boek gekregen, "Extremely Loud and Incredibly Close" van Jonathan Safran Foer, en dat heb ik uitgelezen. Dit was zonder enige twijfel het beste boek dat ik de afgelopen jaren gelezen heb. Een aanrader dus! En dan zijn er nog de vele boeken van de bibliotheek, waarvan ik nu "Fast Food Nation" aan het lezen ben. Ik heb al - tijdens het lezen van dit boek - gezegd dat ik nooit nog fast food zal eten, maar Dave denkt dat ik dat niet ga kunnen volhouden. We zullen zien.

En dan is gelukkig net het nieuwe televisie-seizoen gestart, zodat ik alle dagen wel een nieuwe aflevering van een of andere domme tv-serie kan bekijken. Alle CSI's (waar ik me steeds meer erger aan de idiote verhaallijnen), ER (maar zo zonder George Clooney is er eigenlijk niks meer aan te beleven), Desperate Housewives (tot hier toe vind ik het een bijzonder zwak seizoen), Brothers and Sisters (zowat de beste serie momenteel, vind ik persoonlijk), Life (ook niet slecht), NCIS (mmm, begint ook te vervelen), Journeyman (de pilot was zeer zwak, maar Dave zegt dat de volgende afleveringen beter worden, ik zal er morgen eens naar kijken), en Pushing Daisies (nog niet bekeken, maar heb er goede dingen over gehoord).

Het probleem is ook dat ik nog steeds die pijnstillers moet slikken (vooral omwille van de ontstekingsremmende werking, maar toch ook nog omwille van de pijn), en dat ik daar niet echt helder door denk en er ook een beetje "blurry vision" door krijg. ;-)

2 Comments:

Blogger Petra said...

Pushing Daisies vinden wij inderdaad ook erg leuk. Ook ben ik het met je eens, wat Desperate Housewives en Brothers and Sisters betreft. De rest kijk ik niet. Wat ik ook een heel leuke nieuwe serie vind is "Back to you". Maar ik ben een Kelsey Grammar fan.

4:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ai zou dat ook niet lang vol kunnen houden als ik niks mag doen, maarja er zit niks anders op(als je niks anders mag doen) dan maar TV kijken of vrouwenbladen lezen.Ookal zal dat ook gaan vervelen.

12:35 PM  

Post a Comment

<< Home