Friday, October 12, 2007

Het Regent, Het Regent,...

Vannacht ben ik wakker geworden van een abnormaal geluid: regen! ;-) Ondertussen is het 16 uur, en is het terug droog, maar ik heb genoten van de eerste regen-dag van het seizoen.

Wat moet je doen als het regent? Je staat blijgezind op (omdat je deze week je regenjas hebt teruggevonden en je die dus onmiddellijk kan gebruiken), begint de dag met een Starbucks "grande non fat latte with whipped cream" (waarbij ze je vertellen dat je in het vervolg niet meer moet vragen naar "non fat" omdat "non fat" de nieuwe standaard melk is, voila, weeral een seconde uitgespaard met mijn bestelling), gaat vervolgens een halve dag werken op de toeristische dienst (om die arme toeristen wijs te maken dat er hier ook "indoor" leuke dingen te doen zijn en dat een beetje regen goed is want dat daardoor de rijen wachtenden voor de cable car veel korter zijn), en gaat daarna naar huis waar je in je pyama achter de computer kruipt, wat leest en een "delivery pizza" eet. Genieten!

En dan check je het weerbericht en wat blijkt? Het was maar een dagje regen, het weekend wordt droog met temperaturen tot 22 graden. I love San Francisco! ;-)

1 Comments:

Blogger Petra said...

Heerlijk, he, zo'n zonnig klimaat. Hier ook, hoewel we nu wel heel hard een dagje regen nodig hebben. Ik klaag echter geen moment als ik de felblauwe lucht buiten zie!

7:39 AM  

Post a Comment

<< Home