Friday, October 19, 2007

De Mens

Het nadeel van wonen in San Francisco is dat je niet in Belgie bent als De Mens (www.demens.be) eindelijk een nieuwe cd uitbrengt. Ik luister graag naar hun oudere liedjes als ik met tram en bus naar mijn vrijwilligerswerk in de kliniek rijd, want de mooie "r" van Frank Vander Linden (zijn "r" is een van de mooiste die ik ken) doet me effe aan andere dingen denken dan de miserie waar ik naartoe rijd. Helaas wordt de nieuwe cd "Onder De Duinen" niet in Amerika uitgebracht (onbegrijpelijk), en dat terwijl ik met smacht zit te wachten op nieuwe liedjes van Frank Vander Linden en de rest van de bende. En hoewel ik heel blij ben voor hen dat er goede kritieken komen op hun nieuwe cd, maakt dat het nog moeilijker voor mij. ;-) En blijkbaar is De Mens geen voorstander van iTunes want daar is "Onder De Duinen" ook nog niet terug te vinden. Dus, als er iemand in Belgie die cd zou willen kopen en opsturen naar Amerika zou ik die persoon eeuwig dankbaar zijn! ;-)

1 Comments:

Blogger Sofie & Bart said...

mijn zus vertrekt morgen richting San francisco... Moet as de cd meebrengen? Als ze nog tijd vindt om naar de bilbo re gaan natuurlijk ...

3:15 PM  

Post a Comment

<< Home