Thursday, November 01, 2007

Werk?

Zondagavond had ik op craigslist een advertentie gevonden van een reisbureau dat iemand zocht die Nederlands kon en die bereid was 2 uur per dag te werken (van 7 tot 9 's ochtends). Dat leek me ideaal om voorzichtigjes terug te wennen aan het leven van een werkende mens, dus ik had hen een mailtje gestuurd. Maandag had ik al bericht dat ze me wilden spreken, en vanochtend ben ik er dan naartoe geweest.

Ik ben daar aangekomen om te spreken over een part-time (2 uur per dag) vertaaljobke, en ben er na anderhalf uur terug buiten gekomen met een mondelinge aanbieding voor een full-time 'quotes'- (het opstellen van reispakketten) en marketingfunctie. D'er is nog niks beslist, ze zouden me vandaag een voorstel doorsturen, maar dat heb ik nog niet ontvangen.

En nu zit ik me af te vragen of ik wel bereid ben mijn luilekker-leventje op te geven voor een slecht betaalde, stressy, maar wel reuze-interessante job. ;-)

1 Comments:

Blogger Jan Ottenbourg said...

Doen, zou ik zeggen!

11:13 PM  

Post a Comment

<< Home