Thursday, November 15, 2007

Similac?!

Vandaag is er per aangetekende post een halve kilo babyvoeding geleverd! WTF? Dave wist me te vertellen dat de dames aan de receptie beneden er grote lol in hadden, zij weten immers van onze ingebeelde baby. ;-) Ik had eerst gedacht die potten te houden als aardbevings-voorraad, maar bij nader inzien denk ik dat chocolade een veel betere keuze is. Als er dus iemand 2 grote potten Similac wil hebben (en een heleboel kortingsbonnen), moet je het maar laten weten. De kortingsbonnen staan wel op mijn naam dus ik veronderstel dat ik effe mee moet naar de winkel. Lijkt me heel leuk om daar met mijn niet-zwangere buik babyvoeding te gaan kopen, liefst samen met Roosje of Veerle, die elk een heel mooi baby-buikje hebben. ;-) Ik wacht vol spanning wat de post morgen weer brengt...

4 Comments:

Blogger Annemiek said...

Haha, degene die je hiervoor opgegeven heeft lacht zich nu rot.
Prachtig hoor. Maar misschien kun je er iemand anders blij mee maken. Niks voor de kliniek?

11:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ik heb die Similac eergisteren aangekregen (toch wel verwonderlijk dat ze zo'n grote stalen verzenden, dat moet hen echt veel geld kosten). Misschien ben je via je dokter op zo'n lijst gekomen... wie weet, ik heb er veel moeite voor moeten doen om die stalen te krijgen (heb me op twee websites moeten inschrijven voor ik iets kreeg). Het is toch wel vreemd dat jij dat gewoon zo krijgt.

6:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Allee, ik weet waar naar toe als onze kleine 's nacht honger heeft ;-)
Ik heb trouwens (nog) geen staaltjes via de post gekregen, enkel wat reclame van een babywinkel.

11:56 AM  
Blogger Kristel Holsbeek said...

hihi vind dit allemaal best wel grappig. Op naar vervolg wat je nog in de bus krijgt;-)

3:10 PM  

Post a Comment

<< Home