Sunday, December 09, 2007

Raspberry Mocha

't Was weer een prachtige zondag vandaag in San Francisco, en we hebben er weer van genoten. Vanochtend heb ik wat gechat met Schoten (waar mijn mama en jongste broer wonen), gebeld met mijn oudste broer, en dan ben ik richting Mission Bay gewandeld. De mensen waren weer en masse op stap langs het water, buiten aan het wachten op een tafeltje voor het ontbijt, aan het spelen met de honden in het park,... Even langs Safeway (open op zondag) geweest om wat boodschappen te halen die we gisteren vergeten waren, bij Starbucks mijn eerste en laatste 'raspberry mocha with whipped cream' gehaald (veel te zoet naar mijn goesting) en deze dan bij Borders opgedronken terwijl ik wat magazines las (lekker in een zeteltje, zonder verplichting om iets te kopen). Heerlijk, een goede start van de dag!

En dan naar huis om te kuisen, iets minder leuk, maar kom, het moet ook gebeuren. En alvast wat praktische zaken geregeld voor ons bezoek aan Belgie (binnen minder dan twee weken, valt het op dat ik aftel?): een shuttlebus besteld om ons naar de luchthaven te brengen en USPS (De Post in de VS) laten weten dat ze onze post moeten tegenhouden tijdens onze vakantie in Belgie (dan houden ze de post gewoon op kantoor en leveren die op het moment dat jij wil), en dat gewoon via het internet. Heel handig allemaal.

O ja, en ik heb kerstkaartjes geschreven vandaag! Ja, ja, jullie horen het: Zeer belangrijk, en wereldschokkend nieuws allemaal. ;-) Een perfect weekend kortom.

2 Comments:

Blogger Sofie & Bart said...

Het was inderdaad een prachtige dag. Je kon bijna in T-shirt rondlopen. Sofie en ik hadden efkes spijt dat we niet op een skipiste in Tahoe stonden, maar een wandelingetje in SF was ook wel zeer aangenaam...

8:41 PM  
Blogger saskia said...

We hebben ons ook aan de kerstkaarten gewaagd dit weekend. Nu alleen nog postzegels kopen.

8:43 AM  

Post a Comment

<< Home