Monday, December 17, 2007

Laatste Loodjes...

Donderdagochtend om 9.20 uur worden we opgehaald door SuperShuttle, en naar de luchthaven gebracht. Dus voor dat tijdstip moeten alle kleren gewassen, gestreken en ingepakt geraken. En moet ik nog naar de bibliotheek om mijn boeken op te halen. En moet Amazon nog ipods allerhande leveren. En moeten er op het werk nog vier quotes afgewerkt en opgestuurd worden. En moet ik nog naar de bank om mijn looncheque op de rekening te storten. En moet ik langs Safeway gaan om thee voor Katrine te kopen (net die thee die zij wou, hadden ze niet meer in Target). En moet ik nog naar de kliniek om een halve dag vrijwilliger te spelen (waarschijnlijk de hele tijd brieven vouwen, postzegels plakken, enveloppes dichtkleven, want de jaarlijkse mailing moet buiten). En nog honderd-en-een zaken (huur betalen, oa.) die nu opeens erg dringend worden... Lekker stressen!

Maar daarna gaan jullie in Belgie lekker relaxen, hoor ik u denken. Nee, als we in Belgie aankomen, begint het pas. De agenda is zo goed als volgeboekt, dus er 'moet' weer heel veel tijdens onze 'vakantie'. Niet dat we klagen, het is leuk om iedereen terug te zien, maar echt ontspannend is het niet. Vrijdag om 10.30 uur 's ochtends landt het vliegtuig en om 16 uur moet ik al bij de kapper zijn (en da's nadat ik langs de bank geweest ben want anders wordt mijn bankrekening blijkbaar geblokkeerd, dank u Fortis). Kan iedereen dus even mee duimen dat alles goed gaat onderweg?

Stuur vooral 'happy thoughts' richting London Heathrow, de rottigste luchthaven in de beschaafde wereld, en de plaats waar wij moeten overstappen op het vliegtuig naar Brussel. Die 11 uur vliegen van SF naar Londen op een stampvol vliegtuig tussen blerende kinderen en snotterende volwassenen zijn een zegen vergeleken met de security check, boarding en 'baggage handling' (ze zouden dat beter ineens 'baggage loosing' noemen) in Londen.

Joepie, vakantie! ;-)

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Nou, als dat net zo gaat als mijn tripje naar Nederland, dan zul je blij zijn als je weer terug bent, want dan begint de rust pas !! Maar toch veel plezier !

8:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ik hoop dat de reis goed gaat meevallen en dat je bagage goed aankomt. Wat Belgiƫ zelf betreft: het is bij iedereen altijd ongeveer hetzelfde: een superdrukke agenda.

11:14 AM  
Blogger Annemiek said...

Heel veel plezier! Ik ben zelf net terug van Nederland, en ben best bezig geweest. Het is een heel ander druk dan thuis hoor! Lekker even niet aan je werk of school of huishouden denken! Geniet van de tijd met je vrienden en familie!

1:24 PM  

Post a Comment

<< Home