Friday, January 04, 2008

Solden

Gisteren begon de koopjesperiode in Belgie, en gezien de lage dollarkoers was dat mijn enige kans om kleren of schoenen te kopen (buiten de solden kunnen wij, arme mensen die in dollars uitbetaald worden, ons dat niet meer permitteren). ;-) Samen met een vriendin was ik naar Antwerpen getrokken, waar we snel beslist hebben om onze shopping-trip om te zetten naar een coffee-drinking-trip omdat het veel te druk was in de stad en ook (volgens mij dan toch) veel te koud om buiten te komen (ik ben die temperaturen niet meer gewend). Niks gekocht dus, maar wel een bezoek gebracht aan de nieuwe Stadsfeestzaal, een shopping center dat in San Francisco niet zou misstaan. En vandaag was ik nog even met mijn mama wat winkels gaan bezoeken, met als resultaat: geen soldekes gekocht, maar ik ben erin geslaagd het enige voorwerp in die winkel te kopen waar zelfs geen 10% af ging, een nieuwe handtas. Ik zal het wel nooit leren, het solden-principe. ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home