Wednesday, January 16, 2008

American Idol

Als ik de kijkcijfers mag geloven, ben ik blijkbaar de enige die er blij mee is, maar American Idol is gisteren weer begonnen! Kijkcijfers tonen aan dat gisteren de slechtste opening ooit was voor de show (13% minder kijkers dan vorig jaar), hiermee bleef het toch wel het bestbekeken programma op dinsdagavond.

Heerlijk, die eerste afleveringen waarin velen zich geroepen voelen en slechts weinigen uitverkoren worden. Zalig, de reactie van de juryleden op sommige kandidaten (hun gelaatsuitdrukkingen spreken boekdelen, ze hoeven zelfs geen commentaar te geven). Schitterend, het commentaar van Simon Cowell (als kandidaat niet leuk om te horen waarschijnlijk, maar hij slaat altijd de nagel op de kop). Prachtig, de teleurstelling op de gezichten van kandidaten als blijkt dat ze niet door mogen naar de volgende ronde. En ja, de vreugde van kandidaten die wel door gaan naar de volgende ronde is ook leuk om te zien, maar verbleekt bij het leedvermaak met de niet zo gelukkige kandidaten. ;-)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ook mijn dochter en ik kijken met veel plezier naar American Idol.
Vooral nu vinden we het t' leukst als de kandidaten nog moeten gekozen worden.Sommige mensen kunnen toch echt geen noot zingen!
Nele

8:53 AM  
Blogger Annelica said...

Ik ben jaloers!! Ik vond the American Idol véééél beter dan de Belgische! Voor al de voorrondes vind ik super, om u kapot te lachen!

12:06 PM  
Blogger Zaandra said...

Kijk eigenlijk alleen maar naar de voorrondes en moet zeggen dat er ook dit jaar weer een paar freaks tussen zitten.

12:16 PM  
Blogger Petra said...

Oh, ik ben helemaal in jouw kamp! Wat te denken van de gek, die Paula's stalker was? En gisteravond die "Brothers Forever" freak. Ha ha ha! De voorrondes zijn zeker het leukst.

7:05 PM  

Post a Comment

<< Home