Friday, January 05, 2007

Thuis...

Elk zeker 3 kilo zwaarder dan bij onze aankomst in Belgie (en dan heb ik het niet over de extra bagage!) zijn we woensdagavond terug aangekomen in San Francisco. De stad lag er nog even vredig bij als toen we ze verlieten (ondanks 3 aardbevingen) minus de kerstverlichting, en ons appartement lag er nog even netjes bij (wow, als er niet in een huis geleefd wordt, blijft alles veel langer proper). Na een technisch probleempje met het rookalarm (dat bleef zelfs zonder batterij piepen) is Dave vrijwel onmiddellijk in bed gekropen, ik heb het nog volgehouden tot 21.30 uur.

Gisteren heb ik me dan volgegoten met koffie omdat ik 's avonds naar de Spaanse les moest (naar mijn gevoel was het 3 uur 's nachts toen de les begon) en ik toch een beetje wou opletten, en daar heb ik dan vannacht de gevolgen van moeten dragen: Ik heb geen minuut geslapen. Om 4 uur ben ik uiteindelijk opgestaan, en ben mijn shopping-excursie voor vandaag beginnen plannen (ja, tot mijn grote verrassing en vreugde zijn de solden hier ook nog steeds bezig!). Het plan is dat ik rond 14 uur de home-afdeling bij Macy's bereik, daar in een bed kruip en wat slaap. ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home