Wednesday, June 04, 2008

True Love Waits

Ik weet al langer dat er in de Verenigde Staten knettergekke mensen rondlopen, maar dit vond ik toch het vermelden waard. Kmart (een van die gigantische supermarkten) verkoopt deze joggingbroek voor 12- tot 18-jarigen:
Inderdaad, "True Love Waits" ("Ware Liefde Wacht" ofzo, ik weet niet of ze dat in Belgie kennen, het is een club mensen die beloven pas sex te hebben na hun huwelijk), maar het beste aan deze broek is dat er ook in gigantische letters "True Love Waits" over het achterwerk geborduurd staat (klik hier om dat te bewonderen, ik kreeg de foto niet gekopieerd). ;-) Niet echt de plaats waar mensen die deze broek kopen aandacht op willen vestigen, volgens mij. Het gaat me niet over het concept (iedereen heeft recht op zijn/haar mening), maar deze broek wordt enkel voor meisjes gemaakt, jongens moeten blijkbaar niet wachten. Dat vind ik dus oneerlijk.

O ja, de productomschrijving:
* Drawstring waist
* Bold abstinence screen print
* Elastic cuffs. Cotton/Polyester blend
* Machine washable
* Imported
Die opdruk is dus een feature, net zoals het feit dat de broek in de wasmachine gewassen kan worden. ;-)

PS: Zoals verwacht, geen verjaardagscadeautje voor Dave. Wel een mailtje om te zeggen dat eraan gewerkt wordt. Wat een geruststelling! ;-) Heb ondertussen eens voor tickets gekeken, en de prijs ligt momenteel rond $1400 per persoon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home