Tuesday, May 27, 2008

Two Year Anniversary

Vandaag (27 mei) waren Dave en ik 2 jaar getrouwd, en we hebben dat zonder veel toeters en bellen met ons tweetjes gevierd. Een brunch bij The Butler and The Chef, een diner bij Range, en voor de rest bijzonder weinig spectaculaire dingen (een rustig dagje met ons tweetjes dus, zoals we er tegenwoordig heel veel hebben).

Ik heb mijn bericht van verleden jaar nog eens opgezocht, en toen heb ik blijkbaar een foto van ons beiden gepost (iets wat maar zeer uitzonderlijk gebeurd aangezien wij bijna nooit foto's van onszelf nemen). Dit jaar dus weer eentje: wij tweetjes maar dan een jaartje later, in Yosemite NP...

6 Comments:

Blogger Sofie & Bart said...

Proficiat! Jullie hebben het bij de klassiekers gehouden zie ik ;-) Succes gegarandeerd dus.

10:12 PM  
Blogger marijke said...

Feestjes voor Dave of ons allebei: klassiekers
Feestjes voor mij: nieuwigheden
Zo werkt het hier bij ons. ;-)

7:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jullie zien er bijzonder gelukkig uit: gefeliciteerd!

Ik mail even mijn contact informatie

Nou ja, "onze", wij vierden recent onze 6-jarige relatie, zonder de bedoeling ooit te gaan trouwen. Twee mannen en een huwelijk: het kan perfect in België, maar waarsch zijn wij allebei nét iets te conservatief/verlegen daarvoor, lol :-)

9:02 AM  
Blogger Petra said...

Hartelijk gefeliciteerd en leuke foto!

12:54 PM  
Blogger Annelica said...

Dikke proficiat!!
Klinkt trouwens herkenbaar, mijn ventje en ik trekken ook best wel weinig foto's van ons tweetjes.

1:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Proficiat met jullie lederen huwelijksverjaardag!!

Troost je, ik heb de naam zelf ook moeten opzoeken ;-)

Groeten, Tom, Roosje & Marie

9:17 PM  

Post a Comment

<< Home