Friday, May 09, 2008

Mangarosa

Gisterenavond hadden we gereserveerd bij Mangarosa, een Italiaans-Braziliaans restaurant in North Beach. En tussen het voor- (cod cakes en tomatenroomsoep) en hoofdgerecht (Braziliaanse kip en zalm) was er onverwacht entertainment (voor ons onverwacht, de andere gasten wisten er blijkbaar van). Opeens ging de muziek luider en stonden er drie halfnaakte (eerder vier-vijfde-naakte) dames te 'dansen' op de bar! Nu heb ik niks tegen vrouwen in bikini's met glittersteentjes die staan te dansen ('t is een job als een ander), maar ik heb er wel een probleem mee als dat gebeurt bovenop de bar waar onze cocktails worden klaargemaakt. Blote billen boven mijn cosmopolitan, eikebah! Dat kan toch niet hygienisch zijn, en dat in het super-propere Amerika waar bijna iedereen een flesje 'hand sanitizer' meezeult en papieren covers op toiletten standaard zijn?! Ik kon alleen maar ongelovig toekijken. ;-)

Onze cocktails waren lekker (de mijne stond goddank al op onze tafel voor die danseressen op de toog stonden), Dave vond de Braziliaanse kip heel goed, maar ik heb toch mijn twijfels of we nog terug zullen gaan...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bedoel je met die braziliaanse kip, die danseres op de bar?;-) Dan kan ik geloven dat dave het goed vond.

2:17 AM  
Blogger marijke said...

Verdorie! Ik had er geld op moeten inzetten. Ik wist dat jij die opmerking ging maken. ;-)

2:29 PM  

Post a Comment

<< Home