Friday, May 02, 2008

Weer Wat Geleerd

Een volledig verslag volgt morgen ofzo, maar hier volgt alvast wat we hebben geleerd tijdens onze trip naar Seattle - Astoria - Hood River.

- De staat Oregon heeft geen sales tax, wat dus wil zeggen dat de prijs op het prijskaartje ook effectief de prijs is die je betaalt aan de kassa (in Californie komt er nog 8,5% sales tax bij). Dus toch maar even snel een paar schoenen en twee truien opgepikt.

- We kunnen nog overleven zonder internet! Nooit gedacht, maar we hebben bijna 4 dagen zonder internet gezeten in Seattle (ik weiger extra te betalen voor een internetconnectie op hotel) en het eigenlijk niet gemist.

- Het regent niet altijd in Seattle: Het regent om de 30 minuten voor 5 minuten. Echt waar. En zaterdag heeft het zelfs helemaal niet geregend, dus hebben we gebarbecued bij vrienden van Andrea ('t was wel maar 12 graden, maar dat vond niemand een probleem: het regende namelijk eens niet).

- Ik ben niet gemaakt om wandelschoenen te dragen. Na een dag waren mijn hielen volledig weg, ik heb daar enkel nog blijnen en de rest van de vakantie heb ik dus niet kunnen wandelen.

- Ik heb blijkbaar toch nog altijd wat vliegangst, dat bedacht ik me toen ik opeens keihard zat te zweten (en zelfs wat huilde) toen het vliegtuig opsteeg in Seattle. De enige reden dat ik bleef zitten, was dat ik wist dat we naar het mooie weer in San Francisco vlogen. ;-)

1 Comments:

Blogger saskia said...

Marijke,

k ben ook niet gemaakt voor van die echte wandel botten. Pieter en mijn wandelschoenen zijn dus van het lage formaat (veel lichter) en dan zit de enkel niet zo vast gesnoeid.

3:55 PM  

Post a Comment

<< Home