Tuesday, April 22, 2008

Uitstap

Ik was vanochtend met Andrea, mijn ex-collega, aan het chatten en ineens begon het te kriebelen: Het was duidelijk tijd om nog eens op reis te gaan (en Andrea te bezoeken). ;-) Een half uurtje later waren de vliegtuigtickets geboekt, we vertrekken zaterdagochtend om 9.05 uur en arriveren donderdagavond om 7.15 uur terug in San Francisco. Nog een kwartiertje later had ik een hotelkamer geboekt via PriceLine, een website die ik nog nooit geprobeerd had. Het leuke aan die website is dat je een bod kan doen op een hotelkamer (vb. ik heb $135 geboden voor een 4* hotel wat normaal gezien $250 kost) en dan gewoon afwacht of een hotel dat bod accepteert. Ik kreeg onmiddellijk antwoord dat mijn bod aanvaard was, dus ik ben zeer happy momenteel. Al helemaal omdat ik nu weer een excuus heb om de lente-schoonmaak uit te stellen. ;-)

En nu vraagt u zich ongetwijfeld af waar wij naartoe gaan. Wel: we moeten 2 uurtjes vliegen in noordelijke richting, en u mag nu mee beginnen duimen dat het er eens niet regent de komende dagen (wat blijkbaar zeer uitzonderlijk is). Yep: Seattle! We verblijven 3 nachten in de stad zelf (Westin Hotel) en suggesties voor de resterende dagen mogen altijd in de comments geplaatst worden (natuurlijk zijn tips voor Seattle zelf ook welkom).

5 Comments:

Blogger Annelica said...

Jullie gaan naar Seattle!! Ik ben JALOERS!!!!!
Vergeet Pike Place Market (uiteraard) niet met vlakbij de aller-allereerste Starbucks ooit geopend (ik wed erom dat je nog nooit zoveel koffiebarretjes dichtbij elkaar hebt gezien in één stad), ook Ye Old Curiosity shop aan het water is de moeite, een Argosy cruise is ideaal om the skyline vanaf het water te bezichtigen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dat het altijd regent in Seattle is trouwens dikke zever, veel kans dat je stralend mooi weer hebt.
Veel plezier!

2:31 PM  
Blogger Sofie & Bart said...

Aarg, nu zijn we wel heel erg jaloers... Geniet van jullie reis!

2:54 PM  
Blogger Kevin said...

Als je graag oesters eet, Elliot's (vlakbij genoemde Argosy cruise) heeft een happy hour om 15u30 (denk ik), waar je oesters voor 50 cent kan eten, en als je aan de bar zit en een beetje vriendelijk bent tegen de 'shucker' dan krijg je er nog wel een paar speciale oesters gratis bij :) Enne... een leuk Belgisch cafe kan je vinden in Fremont... google op Brouwer's en je zal het wel vinden

4:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tof tof tof... Seattle is heel erg leuk. Wij vonden de Underground Tour wel leuk. Maar misschien kwam dat ook wel voor een groot stuk door de supertoffe gids die we hadden. http://www.undergroundtour.com/

10:36 PM  
Blogger saskia said...

als k mij niet mis hebben mijn ouders daar ooit een zeer mooie boottocht gedaan om naar walvissen te kijken en naar een van de eilanden te gaan.

Moest k daar zijn, k zou toch proberen om iets van Mount St. Helen te zien. K heb ook gehoord dat Vancouver een prachtige stad is (collega van Pieter heeft er jaren gewoond).

8:42 AM  

Post a Comment

<< Home