Wednesday, April 16, 2008

Baseball

Enkele weken geleden is het baseball-seizoen terug gestart, en dat hebben we gemerkt aan de duizenden mensen die voorbij komen gewandeld (helemaal in het oranje gekleed) op weg naar de thuiswedstrijden van de San Francisco Giants in AT&T Park achter onze hoek.

Baseball zegt me nog altijd niks, maar de hotdogs en margarita's die je in het stadion kan krijgen, zijn niet slecht. Dus werd het hoog tijd om "onze" Giants nog eens te gaan aanmoedigen. ;-) Gisteren (dinsdag) hadden we twee gratis kaartjes voor de wedstrijd tussen de SF Giants en de Arizona Diamondbacks. De wedstrijd begon om 1.35pm, wat ervoor zorgde dat het stadion slechts voor de helft gevuld was (ongeveer 20.000 toeschouwers).

Al tijdens de tweede inning viel ik bijna in slaap van verveling want de wedstrijd trok op niks. De meeste Giants stonden op het veld alsof ze nog nooit een baseball-bal van dichtbij gezien hadden en geen idee hadden wat ze daarmee moesten doen (erop slaan, 't is echt niet moeilijk). Aan het begin van de derde inning zijn we vertrokken, uiteindelijk hebben de Giants (nog maar eens) verloren met 2-7.

Maar ach, de kaartjes waren gratis, 't was lekker warm in het zonnetje en we hadden weer gegeten en gedronken. ;-)

2 Comments:

Blogger Unknown said...

ik stond anders te popelen om eens te gaan, maar als ik het zo lees... We zien wel.

5:49 AM  
Blogger saskia said...

ik ga vanavond:

Padres tegen de Rookies :)

We hebben hier een bende duitsers op bezoek en we gaan ze onderdompelen in Amerikaanse cultuur :)

8:29 AM  

Post a Comment

<< Home