Monday, April 07, 2008

Road Trip Nationale Parken Foto's Grand Canyon

Effe vermelden dat het onmogelijk is om Grand Canyon op foto weer te geven, je moet er echt 'live' naast staan om de grootsheid te apprecieren. En in het hoogseizoen is het volgens mij onmogelijk een foto te nemen zonder dat er 25 vreemde toeristen mee op staan (die staan te poseren voor hun 'dit ben ik voor de Grand Canyon foto'). ;-)

Onze eerste indruk: zo groot, zo diep en zo mooi...

Kissing on the rocks...

Dave kijkt over het randje, ik sta te roepen "ga niet te dichtbij" ;-)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hallo Marijke,
mijn naam is Kristien, 28 jaar, journaliste uit Belgiƫ (Genk). Enkele weken geleden ben ik louter toevallig op jouw blog terecht gekomen en sindsdien ben ik helemaal fan! Je staat zelfs bij 'mijn favorieten' :-)
Op 19 mei vliegen mijn man en ik voor 2 weken naar de VS (onze vuurdoop!): we trekken met de wagen van San Francisco naar LA (en doorkruisen daarbij Las Vegas, Bryce C, Grand C...) Met veel plezier lees ik al je praktische tips en het relaas van je leven in SF!

6:30 AM  
Blogger saskia said...

Marijke,

het enige verschil met de laatste foto is, dat ik tegen Pieter zeg:

Niet te dichtbij, ma nu je daar toch staat, maak eens een foto :)

Blijkbaar heb je trouwens in Anza-Borrego (een woestijn) dichtbij San Diego, ook 1 punt waar je een soort gelijk zicht hebt als bij de grand canyon, maar dan natuurlijk veel minder groots en je moet over een of andere zandweg rijden om er te geraken.

7:42 AM  
Blogger marijke said...

Dave zou antwoorden "Breng me de camera effe!" ;-) En no way dat ik dichter bij die rand kom.

9:19 AM  
Blogger kristine@BackinBelgium said...

Ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben die histerisch gaat staan roepen dat hij moet oppassen zo dicht bij de rand.
Ja, ook ik heb dezelfde opmerkingen gemaakt aan de rand van de Canyon enkele weken geleden.
We hebben trouwens iemand een "schuivertje" zien maken. Gelukkig liep het voor die gast goed af, had erger gekunnen. Hij kwam er van af met enkele schaafwonden op zijn handen denk ik. Ik kreeg er de rillingen van en mijn "schrik" werd dus bevestigd!
Mooie foto's by the way voor al je verslagen. Spijtig dat wij Bryce niet konden bezoeken...

11:26 AM  

Post a Comment

<< Home