Wednesday, April 02, 2008

Las Vegas (Bis)

Het is stilletjes op mijn blog omdat Anne hier op bezoek is en we constant samen op stap zijn, vanaf zondag (als Anne op het vliegtuig naar Belgie zit) zal ik terug meer updates schrijven.

Van zondagochtend tot dinsdagnamiddag zijn we (Anne en ik) in Las Vegas geweest, voor mij de derde keer in anderhalve week, net iets teveel van het goede. De vlucht met Virgin America was okay (super-knap vliegtuig met allerhande leuke technische gadgets, ik was er zo druk mee bezig dat ik zelfs niet door had dat we opgestegen waren), afgezien van mijn twee buurmannen in het vliegtuig (allebei dronken om 9 uur zondagochtend en bijgevolg bijzonder ambetant). Speciaal voor Anne hadden we een kamer in het Mandalay Bay hotel geboekt (zij wou zonnen en dan is het zwembad daar echt perfect). Zondag zijn we gaan shoppen in een outlet center, ik zeg wel 'wij' maar het kwam er eigenlijk op neer dat Anne is gaan shoppen en dat ik erbij was als toeschouwer (ze heeft zelfs een nieuwe valies moeten kopen om alles mee naar huis te krijgen). Maandag hebben we aan het zwembad gelegen, wat over de Strip gewandeld, gegeten onder de (fake) Eifeltoren en 's avonds met Sofie op cafe geweest. En dinsdag vlogen we weeral terug naar San Francisco. Afgezien van wat kleine woordenwisselingen over foto's (Anne wil constant op de foto, ik nooit) hebben we ons goed geamuseerd. ;-)

Mmm, gigantische M&M's...

Europese sloten op de toiletdeur in het Paris hotel (niet die idiote Amerikaanse knopjes)


0 Comments:

Post a Comment

<< Home