Saturday, March 15, 2008

Handig!?

Vanochtend hadden we uit The Container Store een 'pop open sweater dryer' meegebracht, heel handig om truien enzo op te laten drogen (ipv steeds een handdoek te moeten uitleggen). In grote letters staat op de verpakking vermeld: "Keep away from children". Wel, ze zouden daar in nog grotere letters op moeten zetten: "Marijke, don't touch this!" Ik heb de verpakking open gedaan, de dryer is open gesprongen (zoals die moest doen, wonder boven wonder), maar helaas hing ik er met mijn gezicht te dicht boven en heb ik een serieuze mep op mijn linkerkaak gekregen. ;-) Dave heeft er onmiddellijk ijs op gelegd, en de schade is beperkt gebleven, 't doet enkel nog pijn als ik lach (hopelijk ziet het morgen niet blauw). Ik zou het ondertussen moeten weten: Als iets 'child-proof' is, kan ik het meestal ook niet gebruiken, dus als kinderen iets niet mogen gebruiken, zou ik er beter ook met mijn 'pollekes' afblijven. ;-) Hieronder een foto van de boosdoener (ziet er onschuldig uit, maar da's slechts schijn)...

2 Comments:

Blogger Satin13 said...

Maar sloorke toch! Mijn echtgenoot heeft eens een voorstelling gegeven aan een Amerikaans zwembad met een zwemmat die op gelijkaardige wijze moest dichtgevouwen worden. Hij heeft er zowaar applaus voor gekregen!

4:57 PM  
Blogger Annemiek said...

ha, volgende keer houdt je maar alles bij je weg waar op staat "keep away from children." :)

7:12 AM  

Post a Comment

<< Home