Friday, March 07, 2008

Target

Een van de winkels die ik zeker zal missen als we terug naar Belgie verhuizen, is Target. Target is een supermarkt, maar eentje met een hipper imago dan WalMart (Target werkt bijvoorbeeld geregeld samen met bekende designers aan hun kledingcollecties). Helaas heeft San Francisco een policy tegen deze gigantische winkels (ze zouden de 'unique atmosphere of the city' aantasten), dus vandaag heb ik Bart (Bay Area Rapid Transit) naar Walnut Creek genomen op shopping-expeditie. In Ikea is het al moeilijk enkel dingen te kopen die je nodig hebt, in Target is dat helemaal onmogelijk. Ik ben dan ook thuis gekomen met spullen waar ik ineens een onverklaarbare behoefte aan had, zoals: een makkelijk te updaten adresboek (met handige klevertjes), voorgeprinte boodschappenlijstjes (magnetisch zodat ze op de ijskast blijven plakken), uitnodigingen (ik zal dus binnenkort een feestje moeten organiseren),... Gelukkig kosten al die spullen die ik dan blijkbaar toch nodig had absoluut niet veel geld, en is de financiele schade beperkt gebleven. Ik ben er zelfs in geslaagd de built-in Starbucks voorbij te wandelen zonder een koffie te drinken. ;-)

2 Comments:

Blogger Petra said...

Grappig, ook ik heb Target vandaag een bezoek gebracht en net als jij moeite gehad niet meer te kopen, dan absoluut nodig (het peper en zoutvaatje waren niet nodig, maar erg leuk).

7:14 PM  
Blogger Sylvia said...

Oja, Target staat bij mij ook in de top 5, samen met de Container store en Michaels.... ;-)

6:11 AM  

Post a Comment

<< Home