Friday, February 29, 2008

Werkloos

Voila, ik kan volop gaan genieten van onze laatste dagen/weken/maanden in San Francisco, want ik heb vandaag mijn laatste dag gewerkt voor GWT. Na de mededeling van Dave enkele weken geleden (nog steeds dezelfde onzekerheid trouwens), heb ik open kaart gespeeld met mijn werkgever en mijn ontslag gegeven zodat zij tijd hadden om een vervanger te zoeken. 't Is met heel veel spijt dat ik die beslissing heb genomen (en zij vonden het ook heel spijtig), maar ik vond het niet eerlijk tegenover hen om gewoon op een dag niet meer te komen opdagen (wat zeker een mogelijkheid was geweest aangezien wij in theorie onmiddellijk het land moeten verlaten als het contract van Dave wordt opgezegd). Ook al heb ik er niet lang gewerkt, het was een fantastische ervaring: ik heb veel geleerd, en sommige van mijn collega's zijn echt vrienden geworden. Mijn afscheidsfeestje vanmiddag was heel gezellig, en nu heb ik de deur achter me dicht getrokken en kan ik vooruit kijken: op naar nog een leuke tijd in San Francisco, en een toekomst in Belgie (tips voor een job zijn altijd welkom!)...

3 Comments:

Blogger Sofie & Bart said...

"Proficiat" met je laatste werkdag. Geniet maar van alle dingen die je nog in SF, California en de US gaat doen!

1:29 PM  
Blogger @nn said...

Ja, probeer nog maar alle dingen te doen die je op je lijstje staan had, actief genieten noemen we dat. Als je een keertje zuidwaards reist moeten de Vlaamse meisjes rond Los Angeles misschien eens iets afspreken?

8:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

GEZOCHT WEGENS GOED DRAAIENDE ZAAK: KELNER EN KEUKENHULP

WAAR : BRASSERIE CASTELLO!

DRINGEND!
KOMEN KIJKEN IS BEGINNEN!

:-)

Wel spijtig dat het niet langer duurt daar voor jullie blijkbaar. Ik heb altijd je blog gevolgd, ookal hebben jullie ons niet veel gehoord, in ons hart blijven jullie steeds wel een plekje houden he!

Ik hoop dat Dave echt nog een oplossing vindt,... hij is daar toch goed in om oplossingen te zoeken he! Allez Dave, go for it!

groetjes,
Peter en Inge
Jinte Jorbe en Robin
de zoo

3:22 AM  

Post a Comment

<< Home