Thursday, April 10, 2008

Jamba Juice

Op vraag van Bart & Sofie nog snel een postje vandaag zodat de blote mannen van het scherm verdwijnen. ;-)

Ik was vandaag nog eens op shoppingtocht gegaan, en ben uiteindelijk meer dan 3 uur in een winkel blijven hangen: Loehmann's. Zalig toch dat je midden in de stad kan outlet shoppen, wat ga ik dat missen als we terug in Belgie wonen (en nee, we weten nog steeds niet wanneer dat zal zijn, het bedrijf laat ons al meer dan 2 maanden in het ongewisse over onze toekomst).

Maar daar ga ik het nu niet over hebben, wel over Jamba Juice. Enkele weken geleden heb ik daar mijn eerste 'smoothie' gehaald en nu het weer terug beter wordt (voor morgen worden er temperaturen rond de 26 graden verwacht), zie je meer en meer mensen met een gigantische Jamba Juice beker rondlopen (en de frappucino's van Starbucks zijn ook aan een comeback bezig). Voor mij dus minder Starbucks, en meer gezonde (met een serieuze korrel zout te nemen wegens uitbundig gebruik van sorbet en allerhande zoetmiddelen) smoothies. Voorlopig heb ik nog maar 2 drankjes uitgeprobeerd: Strawberry Whirl (met appel-aardbeiensap en aardbeien, normaal gezien horen daar ook bananen bij maar gelukkig kan je 'customizen') en Strawberry Surf Rider (met lemonade, limoen sorbet, aardbeien en pechen). In elk drankje moet je een 'boost' kiezen: daily vitamin boost (je dagelijkse dosis vitamientjes), 3G charger (voor meer energie),... Heel leuk bedacht allemaal en perfect in de markt geplaatst, in het 'health minded' San Francisco. ;-)

2 Comments:

Blogger Sofie & Bart said...

bedankt!

6:57 AM  
Blogger saskia said...

Ah Jamba juice,

best wel eens lekker. Ik neem er alleen nooit geen boost in. Vertrouw die rotzooi nog minder dan al de zoetigheid.

Want zo een jamba juice van het middelste formaat bevat net zoveel kcal als gemiddeld mijn lunch ... Ik zie regelmatig hier de iets gezettere amerikaan dan zo een grote bestellen. Het moet toch frustrerend zijn te denken da je gezond bezig bent en dan geen gram vermageren ...

8:57 AM  

Post a Comment

<< Home