Monday, April 21, 2008

Uitstapje

Een kort uitstapje deze namiddag bracht volgende vaststellingen:

Leonidas is gearriveerd in San Francisco! Sinds 2 maanden hebben ze een winkel in Crocker Galleria. Ik had wel zin in een lekkere praline, maar $37 (zonder tax) voor een pond (453 gram) pralines vond ik toch wat overdreven. ;-)

We hebben - ook in Crocker Galleria - een bakker gevonden die zowaar een machine heeft om brood te snijden. Dat was de eerste keer dat ik dat zag in San Francisco. En we hebben daar een klein broodje gekocht voor $3,75, weeral schandalig duur, dus ik hoop dat het lekker is.

Verleden week had ik weinig zin om te schrijven. Ik zou kunnen zeggen dat ik de lente-schoonmaak gedaan heb en bijgevolg geen tijd had, maar iedereen die mij kent, weet dat ik dan zou liegen. ;-) Misschien is er beterschap deze week.

1 Comments:

Blogger Nico said...

Elke maandagavond bedien ikzelf het broodsnijmachien in Weaver Street Market, co-op waar ik in ruil voor enkele uurtjes vrijwilligerswerk per week een fikse korting en vooral al het Europese-stijl brood vanuit de plaatselijke oven krijg. :)

7:20 PM  

Post a Comment

<< Home