Thursday, May 08, 2008

Lezen

Momenteel lees ik iets meer dan mijn goed-voornemen twee boeken per maand, omdat ik veel tijd heb (geen werk, geen vrijwilligerswerk, en slechts ons mini-huishouden). Zo kan ik dus een voorsprong opbouwen tegen dat we terug naar Belgie verhuizen, en ik terug geen tijd meer heb (hopelijk snel weer werk, en waarschijnlijk 3 keer verhuizen in de komende 12 maanden). Helaas heb ik geen spectaculaire boeken gelezen de afgelopen weken:

"What The Dead Know" (Laura Lippman): wat ze hier 'mystery' noemen, persoonlijk vond ik het verhaal te vergezocht en ongeloofwaardig

"Change Of Heart" & "Keeping Faith" (Jodi Picoult): ik was heel enthousiast over het eerste boek dat ik van haar las, deze zijn gewoon meer van hetzelfde (en da's geen goede zaak, ze kan duidelijk maar 1 trukje)

"How Starbucks Saved My Life" (Michael Gates Gill): onbegrijpelijk dat zo'n slecht boek gepubliceerd raakt en dan nog goede kritieken krijgt

0 Comments:

Post a Comment

<< Home