Wednesday, May 14, 2008

Outlet Shopping

Gisteren zijn Dave en ik, voor de laatste keer waarschijnlijk, gaan outlet shoppen in Gilroy. We hebben ons serieus laten gaan, en zijn o.a. de trotse eigenaars van nieuwe handdoeken, een heleboel nieuw keukengerief (nu nog uitzoeken hoe dat allemaal werkt), nieuwe loopschoenen (zodat ik mijn oude kan gebruiken als wandelschoenen), een nieuwe portefeuille (mijn oude is meer dan 12 jaar oud, en zelfs nu kan ik het niet over mijn hart krijgen hem weg te gooien),... Onze credit card zal nog wel enkele dagen nodig hebben om te bekomen van het avontuur. ;-)

En vandaag was de eerste dag van de voorspelde hittegolf in San Francisco en omstreken. 29 graden haalden we, maar gelukkig stond er nog een briesje zodat het niet te warm aanvoelde (ik heb vanochtend zelfs nog even aan het zwembad gelegen). Voor morgen worden temperaturen tot 33 graden voorspeld, zonder wind helaas. Volgens kenners leiden deze hoge temperaturen ook tot meer moorden in de Bay Area, dus daar wordt nu ook een overzicht van bijgehouden. Je zou denken dat mooi weer mensen gelukkig en vriendelijk maakt, maar da's blijkbaar niet het geval.

O ja, we kregen een typisch Amerikaanse auto mee voor onze shoppingtocht: een Ford Mustang! Groot, lelijk, luid, enorm veel benzine zuipend,... maar gelukkig met een grote koffer. ;-)

3 Comments:

Blogger saskia said...

Ik zou toch eens tijd moeten maken voor een echte outlet shopping trip. Misschien moet ik mijzelf deze zomer maar eens verwennen in plaats van mijn typische stop in de Belgische zomersoldes.

Eens zien of ik Pieter kan overtuigen, dat ik niks nodig heb, maar wel een hoop geld wil uitgeven :)

9:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Marijke,

Wij gaan met ons gezin voor een maandje naar amerika, we landen in san fransico.

We horen van iedereen dat de merkkleding zeer goedkoop is, ik zou graag van jou horen of dit correct is. En we zijn benieuwd of jij een outlet weet waar wij kunnen slagen voor de duurdere merken.

Sorry, mijn naam is gerrit bos ben 37 jaar jong en ben getrouwd met susan en we hebben samen een dochterje van 4 jaar oud die we eline mogen noemen.

ik hoop dat je ons kunt helpen.
Met vriendelijke groet,
Gerrit Bos

1:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sorry was mijn mailadres vergeten.
gerrit-susan@home.nl

1:46 PM  

Post a Comment

<< Home