Sunday, June 01, 2008

Speeltje

Dave en ik hebben een nieuw speeltje aangeschaft: een Canon weet-ik-veel-wat-de-naam-is (Dave kent de naam ongetwijfeld, dus als je geinteresseerd bent, mag je dat altijd aan hem vragen). En zaterdag hebben we ons speeltje voor de eerste keer mee buiten genomen (zorgvuldig verpakt in een speciaal aangekochte draagtas natuurlijk), op 'wine country'-uitstap met Bart en Sofie.

Ik moet de handleiding nog lezen, dus de foto's geven absoluut niet weer wat je allemaal met dit wonderlijk machien kan doen, maar ik heb toch weeral lessen geleerd:

Met een halve druk op de knop kan je focussen op de achtergrond...

of op de voorgrond (yummy aardbei gekocht bij een kraampje langs de weg)

Als je verstandig bestelt bij El Dorado Kitchen krijg je mooie kleurencombinaties op de tafel

Als je te sterk inzoomt op de soep (aardappel-prei) ziet die er helemaal niet smakelijk meer uit

Op cocktails (raspberry cosmo) mag je inzoomen zoveel je wil, die blijft er lekker uitzien

5 Comments:

Blogger Kristel Holsbeek said...

Hey wel leuke fotos...Dus ja ben wel geinteresseerd in de naam van het toestel(letje)??

11:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Knap gedaan... en word je nu ook een Flickr babe? ;-)

3:23 PM  
Blogger Unknown said...

Canon EOS Rebel XSi ... of de 450D voor de Europeanen.

11:06 PM  
Blogger saskia said...

De nieuwe dus. Ik heb de oude gekregen, omdat die door de nieuwe een stuk goedkoper geworden waren

7:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dave & Marijke,
denkter aan,
tis niet het toestel dat goei foto's trekt,
maar het manneke of vrouwke erachter hey!!!

8:56 AM  

Post a Comment

<< Home