Monday, June 02, 2008

Sex and The City (Voorbereiding)

Afgelopen vrijdag is de Sex and The City film hier in premiere gegaan, en komende zondag gaan wij (4 Belgische vrouwen in de Bay Area) daar naartoe (het is onmogelijk om nu kaarten vast te krijgen, alle voorstellingen zijn uitverkocht). Wij zullen daar niet op torenhoge hakken en met een cosmopolitan cocktail in de hand staan (ik alvast niet, misschien dat de andere dames daar een ander idee over hebben), maar we zullen blijkbaar de uitzondering zijn. Zaterdag liepen we om 10 uur 's avonds langs een bioscoop en de vrouwen stonden daar tot buiten aan te schuiven, helemaal 'dressed up' en met cosmo's in de hand. Leuk om te zien, maar als ik zo buiten kom, heb ik mijn nek gebroken voor de film begint. ;-) Maar ik ben alvast met de voorbereiding begonnen: Deze week wil ik de hele Sex and The City reeks nog eens zien (zodat ik de ongetwijfeld zeer ingewikkelde verhaallijn kan volgen). ;-) Seizoen 1 en 2 heb ik al achter de rug, gelukkig maar, want ik vind de serie pas goed worden vanaf seizoen 3. Vanaf dan speelt er een super schattige hond mee, maar ik ben waarschijnlijk de enige die dat opmerkt.

PS: We gingen vandaag een eerste financieel voorstel krijgen van het bedrijf (na 4 maanden, maar laat ons dat even buiten beschouwing laten), en raad eens? Inderdaad, geen woord. No surprises there. ;-)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik ga ook geen hoge hakken dragen of er ligt er nog eentje in de morgue :-). Misschien moet ik wel m'n fototoestel meenemen als bewijs dat er wel veel vrouwen zo staan aan te schuiven?

11:08 PM  
Blogger Annelica said...

Dames, neem voor ons plezier te doen jullie fotocamera mee...
Die naaldhakken zou ik ook zeker en vast thuislaten (niet dat ik er thuis heb liggen:), maar zo een cosmo in de hand, dat zou ik wel zien zitten! Goed nieuws Marijke, ook in Belgiƫ kan je Cosmopolitans drinken, je moet alleen iets harder zoeken.

4:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

De hoge hakken zijn het enige wat ik ken van de serie. Ik heb dus nog wat tv-uren voor de boeg wil ik zondag kunnen volgen.

1:54 PM  

Post a Comment

<< Home