Sunday, June 08, 2008

Sex and The City

Vanmiddag zijn we met vier Belgische vriendinnen in San Francisco naar de Sex and the City film gaan kijken. Niet op hoge hakken, en zonder cosmopolitans in de hand. Ik dacht dat het handig zou zijn om goed voorbereid aan de start te komen en had alle afleveringen van de serie nog eens bekeken, maar de film begint met een samenvatting van de serie dus ik had me de moeite kunnen besparen. De film is een lange (2,5 uur!) aflevering van de serie, makkelijk te volgen, zonder veel verrassingen (ik ga hier niks verklappen om de pret voor anderen niet te verpesten). Hoogtepunt van de film voor mij persoonlijk was het hondje van Samantha: dat beestje speelt de rest van de cast naar huis. ;-)

In de zaal zaten verbazend veel hetero-mannen zonder vrouw, niet zo verbazend veel homo-mannen en veel (single) vrouwen. Het was opvallend dat er eigenlijk bijna geen koppels in de zaal zaten, 't waren vooral groepen vrienden. D'er werd ook erg meegeleefd met de personages in de film (soms werden zelfs aanmoedigingen naar het scherm geroepen), en op het einde werd er ook geapplaudisseerd (wat ik ongeveer zo erg vind als applaudiseren voor de piloot van een vliegtuig).

Kortom, een leuke manier om een zondagnamiddag met vriendinnen door te brengen...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home