Friday, July 27, 2007

Help, Need More Money

Oh nee: "It's official; Starbucks to raise the price of coffee drinks on July 31." Gemiddeld zullen de prijzen met 9 cent stijgen, en da's al de tweede prijsstijging in 10 maanden. Mijn 'grande non fat latte with whipped cream' (ja, ik drink non fat lattes met slagroom, ik weet dat dat een beetje contradictorisch is, maar frankly my dear, I don't give a damn) zal dus 3,14 dollar kosten ipv 3,05 dollar nu. En nu Dave ook koffie drinkt (hupsakee, een verdubbeling van de koffie-uitgaven in ons budget) en de dollar zo ongelooflijk laag staat (Dave verdient elke maand minder en minder, ik blijf gelukkig hetzelfde verdienen -niks-), zullen we G -het bedrijf waar Dave voor werkt- toch om een loonsverhoging moeten vragen, want anders moet ik hier nog werk gaan zoeken om onze koffie-verslaving te kunnen bekostigen (en dat moet ten allen tijde vermeden worden). ;-)

1 Comments:

Blogger Annemiek said...

Dat zijn prijzige koffies! Maar goed dat ik mijn eigen bakje nog zet :)

5:26 AM  

Post a Comment

<< Home