Friday, July 20, 2007

Nordstrom Anniversary Sale

Da's wel eigenaardig: Vandaag begint de Nordstrom Anniversary Sale (de volledige herfst- en wintercollectie aan sales prijzen!), en gaan de winkels om 7 uur 's ochtends open. Aangezien ik eerst moet gaan lopen van mezelf voor ik mag gaan winkelen, moet ik dus heel vroeg opstaan (een uurtje in de fitness en dan nog douchen, dat vraagt wat tijd). Maar dat was ik niet van plan, dan ga ik liever wat later. Maar de sympathieke stad San Francisco en de natuurelementen hebben er anders over beslist: een aardbeving van 4.2 op de schaal van Richter heeft me om 4.42 uur vanmorgen wakker gemaakt. Tijd genoeg dus om te gaan lopen, douchen en ontbijten voor 7 uur! Volgens mij is dat een voorteken... ;-)

3 Comments:

Blogger Annelica said...

Hm, waar zo een aardbeving al niet goed voor kan zijn ;-)

1:06 AM  
Blogger Katrien said...

Hopelijk heb je iets leuks gevonden tijdens de Nordstrom Sale! Ik heb tijdens het weekend geprofiteerd van de sales bij Aeropostale,H&M en The Gap.

11:14 AM  
Blogger marijke said...

Score: een paar schoenen, 3 bh's, 2 slips en een 'lingerie bag'.

6:02 PM  

Post a Comment

<< Home