Sunday, July 22, 2007

2 - 20 augustus

Ik kom (weeral) naar Belgie! Helaas voor de vele fans van Dave, kom ik dit keer alleen op bezoek (Dave moet gaan werken om mijn vliegtuigticket te kunnen betalen). ;-)

Op donderdag 2 augustus vertrek ik 's ochtends vroeg in San Francisco, en dan arriveer ik vrijdag 3 augustus 's ochtends in Brussel/Schoten. Gelieve mij vrijdag nog even met rust te laten, zodat ik mijn jetlag effe kan koesteren (en genieten van mijn eerste pak frieten), maar daarna wil ik weer zoveel mogelijk familie en vrienden terugzien. Op maandag 20 augustus vlieg ik terug naar San Francisco, dus ik heb ongeveer 2,5 weken in Belgie.

Voorstellen mogen neergeschreven worden in de comments, of (indien niet voor publicatie vatbaar) naar mijn emailadres gestuurd worden (verkrijgbaar op eenvoudige aanvraag via de comments).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home